2009-06-09
 18:32:50

Aktivitetsdag

Idag hade vi aktivitetsdag i skolan.
Vi var på gröningen hela dagen och hade "lag tävlingar"
Var i samma lag som Tobias, så var med honom typ hela dan <3
Det kommer lösa sig vännen<3
En tävling var med vatten ballonger, och efter den hade jag och Robban
ett eget vattenkrig, HAHA. Träffade honom 3 gånger, å tillslut kommer han och Robin
med en bringare full med vatten å häller över mig, väldigt snällt.
Men sen var vi kvitt ^^, Blev skit blöt och frös som en idiot, så fick
låna Dessans tjocketröja

Sen vare brännboll. Hans var imponerad över mina enhandslyror
som jag gjorde när jag var bärnnare, baaha.

Kom hem, började plugga -.- Är klar med kultur uppgiften iallafall.
Den hade jag fasat över lääänge.

Det är okej att prata med mig när det passa dig, soohsan!

HAHAHAH, när jag och Tobias stod och pratade så sa han:
- Jag är överaktiv.
HAHA. han stod blixtstilla, överaktiv? det såg så jävla roligt ut!

 Tobbe, Ida Johanna
JOHAAANNNAA! Jag saknar dej jue :( <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: