2009-07-05
 19:33:02

Wonderful life

Jag hatar sommarlov...
Jag hatar att inte få träffa dom jag älskar varje dag..
Jag hatar att mina bästa vänner bor flera mil ifrån mig..
Jag hatar att man inte får studiebidrag på sommarlovet..
Jag hatar att vara svettig och varm varje jävla dag..
Jag hatar att många dagar ser likadana ut..
Jag hatar att den bruna färgen efter solning går bort..
Jag hatar att det är 800 grader på mitt rum just nu..
Jag hatar att bränna mig i solen..
Jag hatar brännmaneter..

Jag älskar sommarlov..
Jag älskar att grilla..
Jag älskar att bada i vår pool..
Jag älskar att sola utan att de kostar pengar..
Jag älskar att inte ha några läxor..
Jag älskar att kunna gå osminkad en hel vecka utan att någon bryr sig..
Jag älskar grillfester, och alla andra fester..
Jag älskar Midsommar..

Jag älskar vintern..
Jag älskar att fylla år i november..
Jag älskar att titta på film med en söt person när de e kallt och grått ute..
Jag älskar snö..
Jag älskar julen, och alla jultomtar..
Jag älskar att det är mörkt..
Jag älskar att frysa, så att en söt person kan värme en..
Jag älskar varm choklad..
Jag älskar att festa på vintern..
Jag älskar värmeljus..

Vintern är mycket mysigare än sommaren..
Att lägga sig på sängen, sätta på en film på datorn är såååå himla mysigt..
.. PÅ VINTERN.. På sommaren är det bara varmt och jobbigt..
Men sommaren har ju sina ljusa sidor. Man blir piggare av solen, gladare
eftersom man slipper plugga och man kan ha tunna kläder!
Att bada är roligt, men att mysa är bättre.


Jarina

Hej!

Lust att delta i veckans blogg-tävlingen på min blogg? Anmälningarna har påbörjats. Kanske du blir en av de fem finalisterna! Ha en fin dag.

Kram!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 13:16:26 | URL: http://jarinaw.blogg.se/
Anonym

gud vad fin blogg du har!

vill du tjäna pengar på den?:)

tryck på länken så får du 25 kr i startbonus sedan får du pengar som du sedan kan ta ut och lägga på ditt konto och köpa exakt vad du vill för!

hur bra är inte det?!



här är länken :http://www.woopa.se/signup.php?ref=typlouise



xoxo



PUBLICERAT: 2009-07-06, 14:14:23 | URL: http://brunett.webblogg.se/
Jarina

*SVAR;* Okej, så kul! Håll utkik på bloggen om det är du som gått vidare senare. :)



allting bra?

Kram!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 18:38:10 | URL: http://jarinaw.blogg.se/
Sofiiiiie L

Jag håller med! Vintern är jätte mysig!!


FtwmEcfTrg

buy tramadol online buy tramadol in florida - tramadol addiction rehab



PUBLICERAT: 2015-01-14, 18:30:33 | URL: http://cookingissues.com/buytramadolonline/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: