2009-07-10
 14:11:54

today is the day

I don't believe you, - asshole

dom senaste nätterna har jag somnat ganska sent.
lillasyster har sovit över på mitt rum.
I förrgår blev jag så trött på mina långa "fusk" naglar.
Dom var fult långa. Kunde knappt skriva en mening på datorn
utan att det  blev 10 små fel. Så jag tog fram nagelsaxen och filen
och gjorde dom kortare. Det som är så fult med tippar, är att
man ser kanten där gelen slutar ;s så jag målade naglarna med
genomskinligt lack och la på ett tjockt lager glitter på, så nu
syns knappt kanterna, STOLT!

Jag och Marcus har 2 år, och 10 månader idag(A) <<3

Snart ska jag börja göra V mig.
Ska träffa flickorna idag ju :D today is the day!
Först ska jag å Dess ses vid halv 6 å käka pasta :D
Sen ska vi dra till Söder och gå hem till Yasse,
där Sten också väntar ;D Där ska vi för kröga lite
å sen ska vi dra ut, dingdingding.


Så nu ska jag kila in i duschen, bb <3



sjukt kul ska vi ha!
Men jag förstår inte varför inte alla är inbjudna, ajja.


Marcus

Månadsdag idag baby ! ! ! <3

Så jävla glad at jag har dig <3

Du är det bästa som hänt mig gumman <3

Alltid du och jag baby <3

Ha nu så kul ikväll sötnos och ring gärna nån gång så jag vet att du mår bra ;) <3<3



///Din Marcus


sofieblom, alla älskar min blogg :]

åå tack så jättejättejätte mkt :)

rösta gärna på mig i veckans sötaste blogg som du kan se i vänstra menyn i min bogg,

föja varann via lovin <3? :D



PUBLICERAT: 2009-07-10, 15:36:19 | URL: http://chaarmigast.blogg.se/
rosali

fan vad gulligt, grattis ! :)



PUBLICERAT: 2009-07-10, 17:22:54 | URL: http://livetenligtrosa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: