2009-07-26
 14:41:12

Hbg festival

I Fredags tog jag bussen in till stan med Linnea
vid halv 8. Där inne träffade vi Niklas, Sara, Micke, Mickes tjej och Sebastian :))
Trevligt, hahaha! så jävla tråga dom e. Sebastians väska läckte xD
Sen stack vi till Joddla med siv och kollade på dom ett tag, Stötte på Millan
på vägen dit, först kände jag inte igen henne, men precis innan hon sa Millan
tänkte jag säga millan, Attans!
Sen stötte  vi på Nemi, och Elina.. Sen stack vi till Knutan och träffade Boysen,
Sami, Loffe Niklas, Malin och några till. Vi stack till söder en runda :)) Sen skulle jag
Och Linnea ta bussen hem... Då träffade vi några fulla 15 åringar -.-
Fick ta hand om Jojjo, jippi... Han spottade mat, pratade med alla och var
skit jobbig! Pettersson sa bara att han älskade alla.

Lördag morron, blev man väckt för att gå på loppis i mjöhult. sooho.
Skulle fan inte följt med.. var dö trött, och fick fete blåsor under fötterna :((

Så kvällen i Hbg på lördagen blev inte som man tänkt sig... hade skit ont!!
Men, träffade Marcus, Malin, Dessan, Sandra, Sami, någon, någon annan osv. haha!
Köpte en tjocketröja, som alla andra också har typ, -.- och ett skit fint armband :D me like!
Sen var vi på söder och tittade på när Farbror Anders och hans Band ZIPPY ZOO spelade :))
Hahahaha, Dess och jag dansade :))) <3

Igårkväll, pratade jag med Felix. Jag vet hans hemlighet  nu (A) <3<3


Anonym

hahaha, du träffade ju oss också?;O

hahah, så skrev du att du träffat nemi men inte oss ?;P du pratade ju i alla fall med oss, 2 gåååånger. va fan hahah


Ida

Hahahahaahahah! förlåt STEN XD <3<3


Jarina

Hejhej!

Allting bra idag med dig? ;]

Kramar.



PUBLICERAT: 2009-07-28, 13:51:47 | URL: http://jarinaw.blogg.se/
Jarina

SVAR Okej, allt är fint här också. :)



Gjort idag då?

Kram.



PUBLICERAT: 2009-07-29, 16:21:42 | URL: http://jarinaw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: