2009-01-20
 21:05:56

2009 :)

Men gud! jag har inte skrivit sen den 4november :O
Fy skäms!

Ärligt talat så har jag haft fullt upp :)
Så vad hände i slutet av året?
Jo, på lovet var jag sjuk :) väldigt roligt..
å jag var så mycket som möjligt med min älskade Marcus (A)
Jag var på väla var, varannan dag kändes det som.
Hade en jätte mysig Julafton, och fick jätte fina julklappar :D
och hade VÄRLDENS bästa nyår :)

och jag är FRUSTRERAD. Vi har bytat klasser i skolan. Inte för att
min nya klass är dålig, tvärtom. Går i samma klass som (bland annat) Dess, Sten, Sofie,Yasmina, Emma, Petra, Zara, Sandra, Frallan, Krenare, Teuta. så ska inte klaga..
Men saknar ju min Sara, och min Isabell :( känns tradigt att vi bara kmr se varann typ 10 min om dan..
Och fick reda på mitt Engelska A och Matte A betyg förra veckan :D wiewiewie.

Så vad händer framöver?
Den 30onde ska jag ut med kören, å äta på restaurang.
Den 31 fyller Yasmina 18 :D
och den 6e feb ska vi ha tjejkväll hos henne, mysigt!
den 25e feb fyller Dessan 18 ;D
senm vettifan.

Ska plugga lite om hjärt och kärlsjukdomar nu.
Mycket roligt :)
.................. looki looki. min första bild :D
men, ska försöka uppdatera bloggen lite oftare nu:P


frallzz

wow, ida skriver blogg ;) Låter som ett mysigt jullov och trevliga framtider :) :=)



PUBLICERAT: 2009-01-20, 21:27:42 | URL: http://frallzz.blogg.se/
Jonas

jag saknar dig enormt!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: