2009-02-05
 15:07:01

Yasmina 18 år!

Igår var Jag, Desideria, Isabell, Yasmina och Benny i Danmark :)
HAHA, jag, Isabell och Yasmina skulle köpa Bacardi inne i en affär,
å när vi skulle betala fick vi visa legg.. -.- Ser vi ut som 15? HAHA. Så jävla
sur hon i kassan var.. det kändes som att hon skulle säga nått som " Jaha, ni e 17 å 18
och åker till Danmark för att köpa sprit när ni inte får göra det hemma" suck?
Nae då, vi är duktiga flickor. Vi langar ej :)

Idag, eller inatt mådde jag inte så bra.. har hostat en del å fryser som en idiot.
Men det hindrar mig inte från att åka å fäästa med brudarna imorron. fan heller.
Endast dödsfall kan hindra mig.. eller det beror på vem som dör!? Usch nej.

Längtar som fasen (A) ska bli as kul.  ÅÅÅÅH! haha, jag å Yasmina är laddade!
Från de ena till något helt annat, jag vet att du tkr att jag är en Bitch.
Men är man en bitch när man säger vad man tycker och står för det?
Då e du ju motsattsen till bitch isåfall.. å vad är det? mes? :S nvm.
Tycker om dej ändå :) Men det är ganska skönt att du inte ska komma imorron (A)

På Lördag ska jag hem till älsk, och fira Becca :) Hon fylde 15 i söndags :) Grattis till henne!
Sen på söndag vet jag inte.. Marcus å jag ska på bio? vet inte :)

Take Care :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: