2009-02-08
 22:05:04

Blandade känslor

Festen hos Yasse i fredags
Har inte haft så jävla kul på länge!
vi var hemma hos Yasse kl 18.00 å då fick vi god mat.
Sen satt vi å snackade å drack. Skit trevligt!
finns så mkt kul att berätta, men kan inte få ner allt :)
Vi hade as kul iallafall, speciellt jag å Yasse ;)  HAHAHAHA <<3
hehe, mycket var nog tack vare Sebastian, Yasses kusin.. han
var trevlig, och rolig x)
White Man, Black man, batman, spiderman!!
hahahaha. Var lide onykter, men fan vad glada vi var! Jag
å Yasmina garvade åt allt, hela tiden!!

Lördag
vaknade kl 08.00 av att yasses hund sparkade på mig i sängen ;o
hehe. jag å desidera tog bussen kl 09.00.
så jag ringde & väckte Marcus då (a) Becca fylde 15 förra helgen, så
hela slääkten kom typ i går.. vi åt exotiskbricka, skit gott..
Men mådde sjukt dåligt igår.. usch!

Är sjuk nu :( så idag har jag bara slappat å tittat på film..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: