2009-02-24
 21:39:40

Australia

Idag är det semlans dag, och jag har inte ätit en ända semla :D
Istället har jag världens träningsvärk, värre än igår. har ont i bröstmusklerna -.-

Idag hade vi idrott i simhallen :) de var roligt, hehe.
Sen har det inte hänt så mycket ;o
Mer än att jag å Älsk var på bio och såg Australia
Gud, så bra den var! snyft snyft! Rekomenderar!
Först ville vi se fredag den 13onde, men den gick kl 21.15
å det tyckte vi var liiide sent. Är glad att vi valde Australia..

När jag skulle hämta ut biljetterna vid 12 idag,
så fick jag göra det på söderpunkten.. det var ju lyckat!
Tantan och surgubben fattade ju noll :S
Istället så fick hon mina reserverade biljetter att bli Oreserverade..
Så fick boka om där å massa mög.. tog as lång tid, suck!
Men tjänade 14 kr, wihu

Vi kom precis hem ifrån Bion, så nu ska vi titta på tv och nanna :)

IMORRON FYLLER DESSAN 18 ÅR! GRATTIS TILL HENNE!!!


nelly

okejdå! :D denna var finare :)



PUBLICERAT: 2009-02-24, 22:28:04 | URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: