2009-02-27
 21:09:34

Älskar fredagar!

Åh, känns det inte skönt när man vet att man har en hel helg framför sig?
Nej, för snart är det måndag igen -.- veckorna går för fort!


Idag var jag på praktiken. Det var nog den sämsta sagen på praktiken
någonsin! Vill inte skriva varför här, för då kommer jag nog skrämma bort
hälften av alla mina läsare -.- Men, ja! Det var inte så trevlgit där idag..
Personalen behandlade mig som om jag jobbade där!? säger bara : LATRINARBETARE!
urk! Vill verkligen inte arbeta inom äldrevården i framtiden..
Vill knappt vara kvar på min praktik.. Men får väll stå ut 7 tillfällen till.

Jag slutade vid 2, stack hem å packade min väska.. Blev en aning irriterad
men det löste sig! vid 4 tog jag bussen hem till Marcus.
när jag kom hit åt vi tacos, och sen glass. nu ska vi titta film och äta popcorn.

Imorron ska jag hem till Yasmina å ha lite trevliigt. Ska fira Dessan lite!
Så jag å Marcus ska ner till stan imorron och titta på present till henne.
Puss på er :* take care.


Jonas

sorry att jag inte hörde av mig.. men hade inte mycket tid över när jag var därnere. Hände saker hela tiden! Får ta det ett annat tillfälle :)<3<3



PUBLICERAT: 2009-02-28, 19:09:27 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Anonym

hejsan:D

besök min blogg,http://vendelaSpace.devote.se

skiver om utvecklingen som barn/tonårs modell:)



kram



fin blogg föresten:O:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: