2009-12-01
 19:55:48

Testingtesting!

Namn: Ida
Födelsedatum: 911104
Bor: I en håla kallad Strövels
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:  brunt
Skostorlek: 39
Höger eller vänsterhänt: Höger
Höger eller vänsterfotad: höger
Stjärntecken: Skorpinion
Längd: Hela 163cm

Skor som du bar idag: my black boots
Dina svagheter:  Varm choklad och satsumas. NAMNAM!
Rädsla: Jag är rädd för döden :O
Målsättning: klara äckel praktiken. Hatar tidiga morgnar
Vem hejar du på i Idol? Calle eller Erik, kvittar

Första tanke när du vaknar: Ska jag sjukanmäla mig? Nej.. imorron kanske.. Nej..
När somnade du igår? 12 kanske
Senaste sms: Hmm, Tror de kom från David <3
Vad skrev du till Han/Henne?: Inget, har inga pengar ;( å de vet han :)
24:de kontakten i din mobil: usch nu måste jag hämta telen också... Cornelia
Tredje bilden i ditt fotoalbum: på Linniiss
Vad gjorde du igår runt midnatt?:  Sov kanske

Hund eller Katt
Jeans eller Chinos
Skräckfilm eller Romantisk komedi
Vänner
eller Christine
H&M eller BikBok
Pepsi eller Coca Cola
McDonald eller Burger King
Choklad eller vanilj
Surt eller Salt
Silver eller Guld
Data eller Tv

Svär du: Jo
Sjunger du: every day!
Duschar du varje dag: aa, nästan..
Gillar du skolan: Jodå! har ju mina favvo töser där :*
Tror du på dig själv: Klart jag gör.
Kommer du överens med dina föräldrar: Absolut!
Ska killar ha snygg mage elle snygga armar:  Båda! ni vet ju inte vad jag tkr e snyggt?

har du under den här månaden...
Shoppat: Yes
Ätit en hel ask müsli: Nej?
Ätit sushi: HAHAHA nej.
Stått på scen: aa
Bakat: jodå
Stulit något: nejdå

Har du någonsin...
ridit
: haha jo tro de lr ej
vart kär: Ja
testat snusa: Mmm.. haha!
Varit så trött att du somnat sittandes?: Många gånger
skrattat så mycket så tårarna bara spruta ut? absolut



I framtiden ...
Namn på barn?: Olivia eller Moa
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö
Vad vill du bli: Jag ska bli stadsminister.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: a few.
Antal cd.skivor:  inte många xD har datorn ;)
Antal piercings: vilka räknas?
Antal Tatueringar: de kommer :)
Hur många gånger du varit med i tidningen: Aldrig
Antal saker jag ångrar: Vet inte ;O
har du mens nu?: nope, har aldrig mens *LER*
Vad gör du just nu? surar. Mamma å Pappa e dumma ;(
Har du fått/köpt något nytt idag? aa en piercing kula


David Jonsson

tycker du kan komma in på msn och vara lite social med mig:) <3



PUBLICERAT: 2009-12-01, 20:45:16 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Jasså, de tkr du? ;) <3<3


Linnéa sis :*

Det har ju visst varit med i Tidningen :O

när du var med i elevrådet i typ 6:an

och sen när det brant på dalsgårds ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: