2009-12-24
 22:03:09

Julafton

Jag älskar min familj.
Så himla mysigt vi har det tillsammans!
Firade med familjen och mormor. Vi åt super
god mat! känns som att man ska sprängas ;o
Var i kyrkan, tittade på kalleanka, fick
julklappar :)

Hmm vad fick jag?
Av Lillasyster fick jag ögonskuggor och vita knästrumpor
Av storasyster fick jag ett personligt halsband där de står Ida
Av mormor fick jag en trisslott, ett block och 1000 kr
Av mammsen och pappasen fick jag en bok, en ny foundation,
nytt puder, massage grejj till huvet, 2 nya bed sett, klocka, hår saker
och lite andra fina saker :) haha senil jag är..
OCH jag fick ett mjukisdjur av Niklas i julklapp :D
den är så ful så att den är söt :D:D

MYSMYSMYS! Jag älskar julen <3

Imorron blire utgång med Emma and her friends.
Och Niklas å hans polare ska med ut, så de kan
bli livat ;D Bara inte Niklas försöker para ihop
mig med någon igen.. får spader.
Ser mig själv som upptagen, så ja..

NATTI <3


David Jonsson

Den som tafsar på Ida får med mig att göra :D <3



PUBLICERAT: 2009-12-25, 10:26:26 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

:D:D:D:D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: