2009-12-21
 10:45:53

Jul shopping

Jag brukar sällan komma ihåg vad jag
drömt om under natten. Men inatt vare så
verkligt att det nästan blev läskigt ;o
Drömde om en viss person som står mig närmst
om hjärtat (v) Kanske för att du var den sista
ja tänkte på igår kväll.

Om en timme ska jag och mamma ta bussen
till väla. Där ska vi möta upp mormor och sen
ska vi jaga julklappar :D Eller, jag är nästan klar
med mina, så jag ska hjälpa mamma å köpa till mina
systrar :) & Imorron ska hon iväg igen och köpa till mig :D
Hoppas Linnea följer med då, för hennes omdömme
litar jag på mest :*

Denna helgen hare bara varit julmys! Massa julbak
och igår spelade jag spel med hela familjen. Super trevligt!
Min hals börjar mjukna upp nu men jag har fortfarande ont :(

Blä. Snart blir jag piss på projektarbetet. fattar ni! Det är
i MARS vi ska vara klara :S Det är snart januari :S:S:S:S
Så trött man blir, så trött.

Nu ska jag hoppa i liite kläder. tjingtjing!

Dessa gjorde jag igår av mandelmaassa :) De blev ltie över efter att vi gjorde
Mozartkulor :) fina va? :D


David Jonsson

Längtar så efter den dagen då du inte bara är i mina drömmar utan även bredvid mig i sängen<3<3



PUBLICERAT: 2009-12-21, 19:57:37 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: