2009-12-09
 20:28:27

It's true

Idag fick jag i uppgift att
presentera & beskriva mig själv.

Jag heter Ida Erika Barnholdt och är 18 år gammal.
Jag bor med min familj i en liten håla utanför Ängelholm.
Jag älskar djur! Alla sorters! Jag älskar barn och är
fascinerad av gamla människor, dom är charmiga.
Jag går i 3an på Victums gymnasium på omvårdnadslinjen
men inriktning hälsa. Andra ser mig som en glad, positiv,
sprallig och ganska smart tjej. Mina 2 absolut bäsa vänner heter
Desideria och Marcus. Jag har en utstrålning som får ganska
många människor att må bra, har jag hört! Eftersom jag alltid
går med ett leende på läpparna. Jag älskar min familj över
allt annat. För tillfället spenderar jag min tid helst på gymmet.
Jag har kommit fram till att jag tkr om att träna och att jag vill
bli mer hälsosam. Mitt stora intresse är musik! Alla mina närmsta
har hört mig sjunga. Jag sjunger överallt! Jag klinkar gärna en
liten visa på mitt piano med. När jag har tid jobbar jag på
another pretty face - modell för en dag. :)

Questions?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: