2009-12-16
 20:54:08

inlägg nr 305

kom precis in från en lång runda med Taiga.
Detta är hennes första vinter, och ni skulle bara
sett hennes GLÄDJE! så himla sött alltså!
Hon blev nästan galen när on doppade nosen i snön.
Söta vovven..

Annars har jag bara varit på praktiken.
En gång i halv timmen ställde jag mig vid fönstret
och smyg kikade ut (A)
Tkr faktiskt synd om dej sara :( <3 tänker på dej <3

Imorron börjar jag som vanligt kvart i 7.
Fast denna morronen måste jag ta bussen dit
för pappa ska inte te jobb imorron. jag ska ta bussen
första morronen då de verkligen kmr vara SNÖkaos lr nått.
Kul.
Nu äre bara torsdag, fredag och lördag kvar SEN har jag lov :)
myyyyssss <3


Hemma. SNÖÖÖ! Liten bit av huset och ena bilden :)


Man ser inte så bra, men de e framsidan av vårt hus. Snööigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: