2009-12-30
 20:05:26

Grmf..

ONT ONT ONT!
Imorse när jag skulle tvätta min nygjorda piercing
tyckte jag att den såg konstig ut?
Den så väldigt liten ut. Då fatta jag, ploppen är väck.
SUCK!
Så de blev en tur in till Ängelholm ut till Jesper
för å visa honom. Så han plockade fram lite nya
glittrande kulor. Så jag valde en ljusblå.
Han skuvade å skruvade å skruvade men fanskapet
ville inte sitta på staven. Så han provade kulan på en
annan stav... Det var stav helvetet det var fel på.
Jag gjorde den i förrgår, å idag var jag tvungen att byta hela.
Vet ni hur ont det gör att ta ut en stav och sätta i en ny?
När hålet är nygjort? Vet ni hur ont det gör att bara nudda örat?
Jag bölade nästan. Seriöst, de gjorde ondare än att göra den.


Tycker faktiskt lite synd om mig själv. SÅ ont gjorde det.
Så nu har jag en ny stav och en ny kula. Och jag kan knappt
äta, de strålar ut i hela käken. fasen också!

Men men. efter det fick jag skjuts till stan, så jag jobbade ett
par timmar. Vid 5 stack jag till bussen för att åka hem.
LAGOM trött. Så kom jag på.. FAN jag har träningskläder i
väskan. Det var bara till att vända om igen. Var inte alls
på humör för de. menmen, jag har lovat mig själv.
Jag fick lön också, föresten :D:D:D

Imorron äre nyår ;$



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: