2009-12-11
 23:43:21

2012

Hejs!
Idag jobbade jag! För en gångs skull :)
Annelie kom till mitt jobb idag och var modell :D
Det var jätte roligt! Har aldrig sett henne så sminkad
och stylad ;D Sen stack jag å tränade med Marcus
i ca en timme :) Och seen blev det bio :D
vi såg 2012 :) De var ju nästan värre än ett helt träningspass xD
mitt hjärta slog fort som sören hela tiden! Sjukt spännande!
+ att jag är skit rädd för döden, å se så många människor som
dog, de var lite skrämmande. En skräckfilm för idis!!

Imorron blire praktik. Fatta! Klockan är 23.40
och jag börjar kvart i 7 imorron :( Jag kmr dö!!!!!
Sen ska man hem och göra sig iordning för ett
lucia tåg på kvällen i Ängelholm. Så ja. vilken
vila man fick denna helgen då.. söck!

puss å god natt!
Peace love and understanding <3



David Jonsson

2012 skulle vart ännu bättre om jag fick se den tillsammans med dig! :) <3



PUBLICERAT: 2009-12-12, 11:18:38 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: