2009-12-17
 08:00:24

1 vecka kvar

Jag vet inte hur ni är..
Men om jag ser att en kille flirtar med en tjej,
eller något liknande lägger jag ner. Jag pallar inte
att någon säger " Jag vill ha dej" Medans han samtidigt
skriver till nån annan tjej att han vill ha henne också,
Jag har inte tid för sånt trams. Ursäkta. Men jag är seriös

Har sjukt ont i halsen :( Har så ont att jag inte ens kan sova..
Så de blir ingen praktik för mig. Vill inte dit å smitta alla mina
små tanter och gubbar!

OM EN vecka är det julafton. förstår ni? :O
och jag önskar mig fortfarande inget :(

Robin. förlåt för att jag är som jag är.
Vi måste och ska träffas snart
det lovar jag dig! <3

Jag ÄLSKAR snö! Kom så myser vi <3

BTW min dator funkar inte. Det står bara
"no signal input or cable disconnected.
FAIL PÅ DE :@
Jag ska köpa en ny dator. En bärbar.


Cc

De vi pratade om igår? Tack för att du tänker som jag! och, Kämpa på bara <3



Åh, känner du ingen datanörd som kan hjälpa dig?xD

krya på dej sötnos <3


Frida

äre de där med Carolina

eller med dig? Hänger inte med :(

Älskar dej tösen


Ida

Cicc : Tack för att du finns :') <3



Fridis: Little bit of both. lr hur man säger.

Har en grubblande känsla i magen. Vill bara

att den ska försvinna.. Har nog svårare att lita

på folk än vad jag trodde. Kanske för att man har

blivit sårad 100 gånger tidigare. vem vet?


David Jonsson

Kom och mys!! <3 <3



PUBLICERAT: 2009-12-18, 02:54:31 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: