2009-08-27
 16:22:24

UnusualU

Hej.
Denna dagen har varit lite seg.
Den började med teckenspråk vilket är kul!
Sen hade vi håla hur länge som helst, och sen hade vi Svenska.
Träffade Marcus några minuter.. kändes, konstigt.. <3
Å nu är jag hemma :))

sen äre kör :D Strövelskören.
Får berätta idag att jag inte kan komma på torsdagarna >.< usch!
Imorron blire förmodligen bio med Anton :) <3

Linnea är ledsen.. Jag är ledsen med henne!
Men man ska inte gråta över killar, speciellt inte över sånna som
inte förstår bättre å skyller på avstånd.. När jag var 14 var jag tsm
Med Johan som bor i Göteborg. DET är avstånd.. helsingborg är inte avstånd..
Jag å Johan hade de fin fint! vi pratade varje dag, och jag klarade skolan iaf.
Så skippa skitsnacket ist å säg som de är!


Marcus

Hälsa Linnea från mig :)


Ida

I will!


Dess

Finns för er båda mina snuttegullar.. girlpower! vi får hitta på ngt en dag systrarna Barnholdt och jag ^^ (a) <333


Mulle

Men varför elias VARFÖR! ;/


Ida

Han ångrar sig nu.. rätt åt honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: