2009-08-21
 15:16:37

Romantic,

Idag fick jag höra att jag är omtänksam, romantisk och mysig!
Hah, tack för dom orden sötnos! de värmer ;D


Igår..
var ute och gick en lång runda här hemma för att resan huvudet..
Men de blev ju bara värre xD med lurarna i öronen och fin musik
hur kan man då undvika att tänka på, emh.. Allt?
Dessan kom till min undsättning! Hon ringde och behövde hjälp med
sina läxor, så satt mig på första bussen mot Helsingborg.
Osminkad, håret i en ful toffs och röd om kinderna efter solninge, VACKERT!

Satt på knutan i 20 min, Dessan underhöll mig sålänge för det
kom en äckliga gubbe å satt sig brevid mig där det fanns, NOLL människor.. usch!
Sen kom tåget mot Malmö Lund på andra sidan :O HAHAH! de första jag gör
är å går fel.. clever Ida.. Så fick skynda mig till andra sidan, å jaag hann med tåget :D
Satt å pratade med Dessan heela vägen utan att det bröts :D dvs 30 min!
Så klockan 9 var jag hemma hos mina lilla pälkis!
Vi satt igång direkt med läxorna, eller jag gjorde de mesta och hon kittlade mig (A)
Jag ÄLSKAR att kittlas :D gaahh! så myspys,
sen kom Sandra förbi å hälsade på :)) Tkr hon är jätte trevlig!
Vi somnade vid 3-4? å gick upp vid 8. De blev en snabb sminkning, å ja..
Men Dessan, även om vi har tråkigt så har vi kul! du är min bästa vän, du å jag föralltid..

Skolan var så himla onödig idag! hade sån tipsrunda om människor
" vem är snabbast " å sånna dumma,.. fick tävla 2 ggr. Orka!
Sen tog jag å Dessan bussen till Stattena och köpte hårfärg på Hemköp :D
Ska nu ska Linnea färga mitt hår, om hon orkar... Mörkare ska de bli :))
Mina sötnosar tkr att jag passar i de, så jag får väll lita på dom..

ÅÅH, på bussen hem idag satt jag med Anna Panna bimbobrallis :D
Dom kollar hus i RYDEBÄCK? liksom, vrf där av alla ställen?..

Jag tänker FÖR mkt.. När jag är tyst tänker jag..
Så i skolan tänker jag inte så mkt, HAHA! för där e jag aldrig tyst..
Men om jag är tyst, så har något hänt.. å jag tänker, Usscchh..

Jag orkar verkligen inte vara ensam nu!! Någon som vill hitta på något?
VADSOMHELST! hellre ha tråkigt med någon annan än å ha tråkigt själv..


Anonym

Jag håller med, du är mysig :)


Johan

Jag håller med, du är mysig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: