2009-08-20
 10:38:12

Lista

Kunde verkligen inte somna igår..
Åhh, de finns så många jag saknar å som jag vill träffa!
Tanja ofc, Jonas, Emma, Johan, Belle, Rickard, Niklas, Zandra, Anna
å många många många fler! Varför har man inte mer tid till sånt?

Förövrigt, så suger killar :*


Listan

OM DIG
Namn -
Ida
Bor - Strövelstorp
Syskon - 2 systrar
Född - 4 november
Ögonfärg - blåa
Längd - 163 cm
Sko storlek - 39-40
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Skorpinion
Hårfärg - Brun
Födelseort - Helsingborg

DAGENS
Låt- 
Take a bow - rihanna
Saknad - >.<
Kläder -  Vita jeans och vit-röd rutigt linne
Underkläder - Vit bh och vita trosor
Mat - ja va bilre? Pasta mannen? :D
Köp - uff, klockan är bara 10.26, har inte varit utanför dörren än ;D
Göra sen - Skolan
Godis - Inge godis idag inte,
Pinsammaste - Haha, de kmr!!

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
Hahaha, tkr om.. njae ganska tråkigt
Tycker du om godis - sure
Hur många gånger i veckan äter du godis-  1, fredag lr lördag
Äter du oftast nyttig mat - njah, ibland..
Tycker du att du själv är söt/snygg - nae,
Du ger mycket komplimanger till andra - aarå :D så ofta jag kan ;D
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja, vrf inte
Du tycker att du själv är smart - hahahahaha, ofc!
Vad är det sämsta hos dig - mitt tålamod..
det bästa hos dig -  bryr mig om andra?
Har du bra självförtroende - Med mina vänner, alltid! annars, nej :)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika,
Du tycker om att vara med tjejer - Jaa, mina plickoorr (A)
Känner du dina grannar - Ja
Vad har du för färg på dina underkläder idag - de skrev jag ju innan?
Äger du några Björn Borg kalsonger -  Nej men trosor?
Hur många? - 12+4=16
Är du en Björn Borg-fjortis ? - och det är?
Gillar du skolan - Ja
Har du någon gång skolkat - yess
Spelar du något instrument - Ja, pino
Sporter/aktiviteter har du gått i - Emh, fotboll, Pingis, kör, friskis? xD
Har du några tatueringar - Nej, inte än
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha, ska börja räkna
Tycker du om djur - Ja

BRUKAR DU...
Sova -
Ohh ja!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej
Snusa - Nej
Skada dig - hahah ja,
Klä dig i svart - händer
Skada dig med flit - Nejj
Drömma mardrömmar - mmm,,
Gå i skolan - aarå,
Gå i kyrkan - händer
Ljuga - ibland
Vilja dö - haha, alltid när jag gör bort mig!!!

HAR DU...
För många vänner -
Kan man ha de?
Förföjelsemani - lol?
Någon annan psykisk sjukdom? - hahaha Dess är min psykiska sjukdom <3
Skadat någon? - hehehehe, jaadå
Färgat håret - yees
Några piercnings - läppen
Några tatueringar - fortfarande nej
Egen dator -  ja
Gjort bort dig - Varje dag.


Jonas is da man

SAKNAR OCH VILL TRÄFFA DIG OCKSÅ IDAG<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333333333333333



PUBLICERAT: 2009-08-25, 19:56:05 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: