2009-08-23
 18:06:46

Känslor..

Jag har kommit på något! Eller egentligen äre inte jag
som har kommit på de, någon annan.. men skit samma!


Jag är en person med väldigt mycket känslor.
När jag älskar någon, älskar jag den GRYMT mkt, <3
När jag hatar någon, hatar jag den GRYMT mkt..
När något har hänt, å mina känslor blandas in äre HEMSKT.

Det kan vara underbart å samtidigt hemskt.. förstår ni? ;s
Att älska är underbart, att få ha någon nära sig..
Men när man sen blir sårad, mår jag så dåligt att jag kräks,

Många kanske inte märker de.. "ida är alltid en glad och positiv tjej"
Mhh, ni ser min utsida idioter.. Den enda som nog vet allt om mej
är Dessan, hon kan se på mig när jag mår kasst..

Jag ÄLSKAR att vara kär.. gör mig kär. xD
Kärleken går före Allt! <3


Anonym

Det är inte lätt att göra någon kär precis


Ida

Det är lätt att göra Mig kär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: