2009-08-07
 13:19:16

Internet relationer

Hej.
Ibland när man pratar om internet relationer, garvar många ;o
va äre för kul med de? Tro de eller ej, så har jag träffat 2 udnerbara
killar ifrån internet, å jag blev tsm med båda. Vid olika tillfällen då såklart Oo.
Först vare Johan, vi var tsm i typ 5 månader?
Sen träffade jag Marcus, å där är de mer än 2 år å 10 månader, serru.

Egentligen fattar jag inte hur jag vågade ;s men kommer ihåg att jag var
äckligt nervös vid båda tillfällena.. uuuhhsshh!

Men iallafalla! Min kära syster, Linnea. Har träffat en pojk via internet..
HAHAHAHAHAHA, via OT! ännu värre serru. HAHAHAHAH!
Men iallafall, dom lärde känna varann genom datan, och JAG tkr att det är
bäst, för då lär man ju känna "insidan" om ni fattar...
Men ja, vissa killar är ytligare än andra, men skit i dom..

Så nu är Linnea och Elias tillsammans, HAHA! skit gulligt... -.- xD

Så, TUMMEN UPP FÖR INTERNET RELATIONER.

 <<<<<< Syster.-


Linnéa sis

:D <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: