2009-08-04
 22:21:28

Fika och sen bio

Hejj :)
Usch hade otur i förmiddas..
när jag kom upp såg jag att Emma hade tagit min cykel.
å jag skulle till stan idag, så frågade om jag fick låna Linneas
cykel, och ja visst! när det sen var 3 min till att min buss skulle gå,
fick jag as bråttom.. ut till cykel, MEN JAHA! nyckeln då?
Jo den hade hon... så fick ta den blåa herr cykeln.. utan lås..
Så när jag väl kommer fram till bussen är klockan 28 å den går 27
så jag trodde jag missat den ;S svett blev man också..
ringde dessan å var skit suur! så kmr bussen 35 :S tur att jag stannade kvar!

Kom in till stan, träffade dess :D fikade (A)
och sen, ren impuls grej, så bestämde vi oss för att gå på bio :D

vi såg den NYA HARRY POTTER.
Så äckligt bra den var (A) iisssshhh!!!

Btw, sen tog vi bussen hem till mig, så hon ska sova här :)))

Natti natt <3 ÄLSKAR DEJ DESSAN <3


Affe

+ Att vi saknar den fula blå cykeln



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: