2009-08-18
 15:14:29

Dessan på besök :D

Sho!

I söndags kom Dessan hem till mig.
Och sen kom Elias hem till Linnea, heh. Jag å Dessan
skulle underhålla Linnea och Elias :D fast, vi hade ingen aning
om vad vi skulle göra ;o Vi gick lite runder, spelade kubb, spelade
spel & kort, och pratade i massor, hahaha! Elias tkr att jag e konstig :@

Måndagen.
Linnea och Elias var lagom tråkiga, dom somnade vid 8..
så dom somnade på mitt rum och jag å Dessan pluggade!
Hjälpte henne med alla hennes rester som hon fick under lovet..
tur att du har mig va ;o

på kvällen, såg vi först en film som hette TAKEN, den var grymt bra!!
Handlade om en pappa som skulle hitta sin kidnappade dotter innan
hon blev såld och prostituerad. fy fan sicken grym pappa!

Sen, blev vi suga på att basta :D så vi startade bastun, satt oss å
mös med varsin cider i duschrummet å pratade, sen bastade vi..
Hahah, nu har vi baby len hud :D så gött de var!

Sen, sa jag till Dessan att jag hade ice age 3, så hon tvingade mig
till att se den med henne, mitt i natten typ. haha! Men så kul vi hade..
Älskar alla stunder med dej!

Å på torsdag ses vi dagligen igen :D

  - (klick klick) Elias och Linnea

 - <3


C

du är söt


Pontus

Nej, hon är vacker S2



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: