2009-04-11
 11:08:21

Why can't I speak whenever I talk about you?

Glad påsk och allt det där!

Jag ÄLSKAR Sommaren.. GE MIG!
Tänk dig! Fint väder, en insjö med en brygga, du och jag?
Längtar riktigt mycket till sommarlovet. Det finns så mycket kul vi ska göra :D
Eller hur tjejer? ;)

Jag hatar honom.. jag HATAR honom..
why can't I stop thinking about him? Asssssshole.


Marcus Boysen

Jag älskar dig <3


Pontus Olsson

Jag tycker om dej :) <3


Caroliiina

Jag älskar dej <3<3<3<3<3


Sara Hellström

Jag älskar dej :D <3


Bimbon VvV

Jag hatar också honom :@

älskar dig <3<3<3


Superman (du vet vem)

Och, jag älskar dej :D


Kim

jag får väll också erkänna att jag älskar dej ;)


Marcus Boysen

Vem är "Superman" ? ? ?


Ida

Ge dej Marcus...

Jag vet inte vem det är...


Marcus Boysen

Okej =/ <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: