2009-04-19
 22:35:49

Vart tog helgen vägen?

är snor-förkyld! Missade stockholms resan bara för det ;/
Så jag är inte på nått good mood precis, pigga upp mig? -.-

Idag, har varit en riktig slappe dag! Såå skönt!
Har tittat på Harry potter (A) Jag älskar Harry potter filmerna, nördigt?
älskar skolan dom går på :D har sett dom 1000 grr så man kan ju sluten..
Letade upp alla mina filmer, men jag hittade inte den flammande bägaren :S
får panik! har snart sett 1-3 så behöver den!!! ;(
Började läsa en ny bok idag (A) I'm a geeeek!

Ajja, brände mig på tungan när vi åt idag.. intressant?
vi var och lämnade tillbaks vår dvd som hade gått sönder, till Siba.
dom hade inga likadana så fick pengarna tillbaks -.- så nu kan jag inte
se divx heller, suck!?

Vad händer? Jo, imorron har vi sov morron :D:D börjar halv 1 ;) gööött!

Marcus, ska vi på bio nästa vecka? (A) mysmys (v)

OjOj! Har ni hört? Ida har växt 1,2 cm :D


Marcus Boysen

Ja gumman , det kan vi ifall jag fått pengar :P <3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: