2009-04-18
 17:55:05

Roliga historier från mobilen

Jag har inget liv, så jag skriver av några roliga historier från mobilen..
Dom är inte helt rumsrena ;)

Historia 1:
En dansk, en norsk och en svenk blev tillfångatagna av kannibaler på en ö. Istället för att bli
uppätna frågade norsken ifall de var någonting som de kunde göra för att bli fria.
Kannibalen svarade: "Gå in i djungeln och hämta hundra frukter av samm sort."
Så de begav sig in i djungeln. Efter en timma kom svensken tillbaka med hundra vindruvor.
Då säger kannibalen: "om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvor i
rövhålet på dig så är du en fri man, annars äter jag upp dig!"
Så sätter kannibalen igen. 1,2,3...47,48...69...96,97,98,99... Då brister svensken ut i skratt.
Kannibalen frågar förvånat : " Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?"
Då svarar svensken: Danskjävlen kommer med Kokosnötter....

Historia 2:
En gubbe går med i en nudistklubb, tar av sig kläderna och börjar strosa runt
på området. Efter en stund får han syn på en yppig blondin vilket resulterar i ett praktstånd.
- Ville du mig någonting? frågade blondinen
- Nej, jag kom precis. Svarade mannen
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder ståndet att du kallar på mig
och vill ha sex med mig.
Varefter hon lägger sig ner och låter mannen ha sex med henne.
Efter akten går den nöjde mannen in i bastun, sätter sig ner och fjärtar.
Då kommer en riktigt stor och muskulös man fram till honom, och frågade:
- Ville du mig något?
- Nej, jag kom precis.
- Du måste vara ny här.. Enligt våra lagar här betyder fjärten att du kallar på mig
och vill ha sex med mig. Varefter han kastar omkull mannen ich stället honom på
alla fyra och trycker in den i krysset. Efter akten rusar mannen tillbaka till receptionen.
- Här! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln, behåll de 5.000:- jag betalat.
Receptionisten:
- Men herrn, ni har ju bara hunnit se en bråkdel av våra aktiviteter...
- ( avbryter bryskt) Lyssna fröken! Jag är snart 60 år, jag får stånd en gång i månaden,
men jag fjärtat 15 gånger om dagen, NEJ TACK!!!

Historia 3:
En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte
till Florida där de kyrde en lägenhet. På morgonen vid frukostbordet efter
en het natt tittade kvinnan på sin man ömt och lidelse och sa:
-Vet du, de bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för 30 år sen.
Då sa mannen:
- Inte så konstigt! Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten.

Historia 4:
Två möss, en hane och en hona sitter i ett mörkt, härligt skafferi.
- Akta dig, jag kommer och kramar dig!
- Haha, du vet ju inte vart jag är.
- Akta dig, jag kommer och pussar dig!
- Haha, du vet ju inte vart jag är.
- Akta dig, jag kommer och knullar dig!
- Jag sitter i Kakburken!!!!


Néa-Péa sis

hahah älskar dessa historierna :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: