2009-04-13
 12:03:57

ledsen, Ledsen, LEDSEN

Igår var man sjukt glad, idag är man sjukt ledsen..
Snacka om humörsvängningar -.-
Ajja, jag lovade igår att jag skulle berätta varför jag var glad, så då kan
jag ju lika bra berätta vrf jag e ledsen..

Ända sen Gozzie dog har jag velat ha en ny hund..
Och igår av en ren slump åkte vi inom en Kennel
å skulle höra om dom hade valpar till midsommar, men det skulle dom inte
för dom hade "valpar" just nu, som var nån månad..
å då fick vi se en hona, så jävla söt hon är!! en schäfer hona med lurvig päls..
När vi kom hem bestämde vi oss för att vi ville ha henne!! Så glad jag var!!
å idag, skulle vi hämta hemme kl 11. Som vanligt skulle mormor med..
så vi hämtade henne kl 10. Redan i hennes Hall berättade hon hur ANTI
hon var detta.. att vi inte skulle ha tid, att vi inte skulle klara det :S vi har haft hund
i hela mitt fucking liv!! tant......
Så jag gick ut från hennes lägenhet så att jag skulle slippa hennes gnäll..
Sen kom dom ut, åsså åkte vi till kenneln.. Gissa vem som lyckades
ändra mammas å pappas åsikter om Hunden? jo MORMOR. tack för den...
Hon tyckte att hon inte såg "pålitlig ut" men fan, stackarn!
vi var 6 pers som stod å glodde på henne :S då hade jag också sett
nervös och rädd ut :S och att hon inte sprang till oss var väll för att hon var rädd?
Igår när vi var där, kom hon direkt till mig när jag kallade på henne..
Men, är mamma å pappa rädda för en utmaningn, så ska jag inte tvinga dom..

Blir så trött på människor som alltid ska ha negativa åsikter om ALLT och ALLA.
Fuck detta.

Nu ska jag till kören, för vi ska öva inför stockholm på lördag!
och imorron ska vi i 2an till Gbg å gå på universeum.. å det e man på humör för nu.. NOOT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: