2009-04-20
 16:35:24

F*tt-Unge :@

Blir så jääävla Irriterad på små jävla fjortisar som inte kan hålla käften!
Sånna som använder internet för att skriva SKIT om andra..
Om du så mkt som säger en enda svordom till henne, så nitar jag dej, Personligen :)
Eller, så underlättar jag det för mig å skickar folk på dej. Jävla pubertetsoffer!!
Ida goes mad at fjortisar O,o

Anyway :)
Idag började vi halv 1! Göttigt! Vi hade bara en lektion, Matte ;
När jag gick av bussen kl 12 idag, då jag var påväg mot skolan
stannade en kvinna snett framför mig och började KRÄKA.
Seriöst, det var inte lite heller... mådde as illa när jag såg det.
Hon pratade i telefon samtidigt, å förde massa konstiga ljud för sig, medans hon spydde Oo
Usch, det såg verkligen rääligt ut!


Visste du att jag fick ett piano av 'vårt hus förra ägare'?
Det är den dyraste och finaste present jag har fått.
Har aldrig tänkt på det innan. Otacksamma jävel.


HAHAHAHA, fick reda på något as kul idag!
Yasminas ena efternamn! SÅ JÄVLA SÖTT!
hon heter "tollén" --> Tollen, fattar ni? Hahahaha, jag vill också ha ett roligt efternamn:D
Avis*

Amsterdam, right girls? ;) Haschbrownies? HAHA, not.

Funderar på att se en harry potter film (A) Graaow :*
Eller The Curious Case Of Benjamin Button
Eller en skräckis.. men det är aldrig kul å sen en skräckfilm esam "/
k


Marcus Boysen

Hehe , du är så söt gumman <3 Vad & vem är det som håller på och snackar nu ??? får jag hjälpa till ;) ??? Pälskar dig älskling<3<3


Linnéa sis

haha tack syrran ^^¨jag får se hur det blir i skolan. börjar hon mucka gräl så ringer jag dej :D (A)


Ida

Bra! Jag lovar, jag tar bussen direkt. Någon behöver sätta den lilla spetan på plats! <3


Linnéa

gött ^^ <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: