2009-04-03
 22:35:39

Fredagsmys på bio <3

Idag har jag bara tagit det lugnt! mår fortfarande inte så bra, så det blev en mys dag!
Tog ut dynorna till möblemanget där ute och la mig ner för att läsa en bok.
Som förövrigt är förjävla bra xD


Jag har tänkt på en sak.. whau! Ida har tänkt, tänker ni -.-
Man hör alltid killar som säger " äsch, jag måste skita"  Eller deras lista på saker som dom tkr bäst om:
1. Sex
2. Skita
eller något liknande.. Men flickor då? och då menar jag FLICKOR! Vad är vi?
Kiss och bajsbefriade änglaväsen? xD Vi vågar fan knappt erkänna att vi vet
vad en toalett är för något. Ännu mindre vad man gör där.
Fan va fräsh jag är som skriver om detta på min blogg.. Men är det inte sant?

Från det ena till något helt annat!
Tack Marcus för en jätte mysig kväll!
Tog bussen in till stan vid 5, och träffade Marcus vid halv 6.
Då hämtade han våra biljetter och sen köpte vi gooodis. ( där träffade jag Yasmina (A) )
Sen träffade vi Niklas och Sara! Som jag träffade igår också förövrigt.
Dom skulle också på bio. Och vi blev lite avis, dom hade biljetter till Fast and furious
som var helt slut på biljetter när vi skulle boka. Så vi såg en film som jag ville se (A)
En Shopaholics bekännelser. Den var asrolig xD till och med Marcus skrattade då å då xD
usch, tyckte så synd om honom, men han verkade ganska nöjd ändå! <3<3<3<3<3

Efter filmen träffade vi Niklas och Sara igen xD Dom tog 506an med mig,
så att jag skulle slippa åka själv x) hyggligt!

Nu ska jag nanna :)
Nån som vill spela Guitar Hero World tour med mig på lovet? (A)


Marcus Boysen

Tak för en underbar kväll hjärtat <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: