2009-04-06
 13:24:23

"Do you get a little kick of being slow minded?"

Om du flyttar ut Pga mig, så vill jag inte vara din syster längre!
Du kan inte skriva nån jävla lista för du har inget att skriva OM!!!

Hej.
Jag är Arg. Jätte arg!
Jag hatar fler personer just nu än vad jag har gjort i hela mitt liv.
komiskt?

kl 4 ska jag skala potatis. xD
Men ska duscha å vara ute lite innan dess
Kl halv 7 ska jag ta bussen in till stan eftersom de e kör kl 7
Sen efter det ska jag ta bussen till Marcus...

Den 14onde april ska hela 2an till universeum i gbg
Den 15onde April ska jag och rektorn på skolkonferans xD + att mamma fyller år!!
Den 18onde April ska jag till stockholm med kören
Den 2a maj ( har jag för mig) ska Becca ha konfirmation
Den 9onde maj fyller syster 15 :D
Den 10onde maj ska syster ha Konfirmation
Den 15onde maj ska jag, Emma, Dess och hennes kompis Carro till maalmö
och bli proffs sminkade + fotade. kul?
Den 30onde Maj ska vi vill Liseberg med kören ;) :D

shiiet vad tiden kmr gå snabbt till lovet!

Tobbe och David, tack för att ni finns <3<3<3


Emma

Jag är inte rubbad, jag är realistisk. Det är inte pga dig jag vill flytta, det är allt som gör att jag vill flytta. Så jag förstår inte varför du tar åt dig så frukatsnvärt mycket


Pappa

Ta nu inte i för mycket !!!

att få en kick av att vara dum i huvudet ?? vem då...

ska ni hålla på med listor om vem som är bättre eller sämmre ???

så sluta är ni goa töser


Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?



PUBLICERAT: 2009-04-06, 15:37:20 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: