2008-09-24
 13:24:44

wish me luck.

Sometimes it's hard to believe you remember me.


Hej :) Jag är ovanligt trött idag.
Sitter vid min dator.. Har lunch rast.



Vänner
vänner vänner vänner..
Du som kallar dej en äkta vän, vet du ens vad det är?
Tänker inte ens skriva om dig här. vad jag tycker och tänker
om dig, för det är du inte värd :)
Dom som nu läser min blogg, vill inte läsa om dig.
Så viktig är du för mig.    Not!


Praktik
för er som vill veta, så har jag lunch rast nu :)
Hemtjänsten är lite speciell. Men tiden rusar iväg
kan jag lova! sitter in still i 5 minuter. Vilket är ganska skönt,
för jag är ganska rastlös av mig :) Och imorgon är jag ledig :D 
slutar kl 16.00


ikväll
ikväll äre UG :D ska träffa Emmaa. roligt roligt!
prat prat prat, fnitter fnitter fnitter.
Ska försöka å dra med Sofie, men det kmr inte bli lätt :D

Har väldigt mycket som snurrar i mitt huvud just nu.
Men jag kan inte få ner en ända tangent om det.
Kan inte, vill inte...

Btw! Sofie eller Sten, träna imorron?

Puss påre din lilla skit.

                                                                                                                   
Wake me up, I´m about to give it up.
Hey hurry up, lately it´s been hard enough.
Try to shut me up, when you know you should wish me luck
And you could beat me up, I´m heading for the top.


Sofie

Förlåt mig om jag var på HIF xD haha de vann med 1-0 mott kalmar ! xD tihihih träna när?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: