2008-10-01
 22:30:43

Allt blir fel!?

(barnförbjudet)
Oskulden Arne gick till horhuset för att det skulle bli av. Horan visade Arne hur man satte på en kondom genom att rulla en på tummen. De satte igång och när de var klara sa horan:
- Gummit måste ha spruckit, jag är alldeles våt inuti.
- Nix, sa Arne och visade upp tummen, gummit är helt!



haha, har bara en tanke i huvudet hela tiden.
" God mooooooooooorgoooon, vilken morgon!!! " ( tänk dig det i en jätte ljus stämma )
hahaha, garvar varje gång.. En tant på praktiken säger så. As gulligt ;)

Ajja, Hej :)
kom nyss hem från Hbg. Har varit på Ug, trevligt trevligt.
Men är inte så himla trött nu.. så får sitta å skriva lite :)

Var i Ängelholm innan idag, träffade bl a. Niklas å Sara :) hemskt söta tillsammans!
vad fan har man mer gjort?


Olof är en mes :) men tkr om dej ändå!


Igår, träffade jag Emma på knutan kl halv 5
sen tog vi 3an till Sofie :D å sen kom Sten. vi åt god mat och tittade på Mff-Hif  1-2 ;)
åh! jag fick med mig en söt person på vägen hem också :D ville inte ta bussen själv (A) så Marcus ställde upp.

imorron äre praktik mellan 07.30-16.00 sen ska jag till kören i strövels, och sen.. emh..
på fredag ska vi till ullareeed :D

Jag hatar dig :(
Det sårar mig att jag hatar dej så!!!
vill inte hata dej ;( men jag klarar inte av dig längre..
du har gått för låångt.



If you miss the train I'm on, you will know that I am gone
You can hear the whistle blow a hundred miles


emma

XD du ville ju att man skulle kommentera så att du såg att man läste haha =) <3


Sofie

haha emma du äger XD eller menar ida :P ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: