2008-10-10
 18:31:13

25 månader (v.

Ooh, you are my superstar
One, two, three
You're The Only One For Me
Two, three, four
Let us do it on the floor
Three, four, five
You're the only in my life
Five, six, seven
You make me feel like I'm in heaven

Hej :)
Idag har jag och Marcus 25 månader (A) Grattis till oss!
Ídag har jag varit på praktiken mellan 07.00-15.10
e riktigt trött nu. Men ska dit imorron igen, kl 07.00

Jag är motiverad. Jag är MOTIVERAD. JAG ÄR MOTIVERAD!
Jag har träningsvärk i hela jävla kroppen. var ute å "motionerade"
liide igår.. å glömde såklart att stretcha efter.. men HUR FAN STRECHAR man röven?
det lät ganska konstigt.. stretcha röven :S haha ööeh. men ändå.
FÖRSLAG?

Har en riktig surkärring på praon.
Hon kallar alla andra för kärringar xD
och är en riktig surpuppa! uuhu. Hon kan få vem som helst på dåligt humör xD
men med lite humor så kan man reta henne (6) hehehehehehe.
Och min favorit mår inte bra :( han är liite sjuk. och skrattar inte..
Tycker inte om folk som inte skrattar.. stackarn.

Efter praktiken imorron ska jag hem till marcus och mysa :)
ska sova där, för på söndag kl 10 ska jag va i maria kyrkan och sjuuunga.

HJÄÄÄLP MIG, JAG FÅR RYCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


When you call my name its like a little prayer
Im down on my knees, I wanna take you there
In the midnight hour I can feel your power
Just like a prayer you know Ill take you there

I hear your voice, its like an angel sighing
I have no choice, I hear your voice
Feels like flying
I close my eyes, oh God I think Im falling
Out of the sky, I close my eyes
Heaven help me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: