2008-11-04
 10:37:30

Ida 17 år :)

wiewiewiewie :D
För det är ingen vanlig dag, för det är IDAS födelsedag :D

Mamma, pappa, Emma och Linnea kom in kl kvart i 6 till mitt rum
å sjöng så vackert :) fick massa fina presenter ;D

sitter i skolan nu :) vi har grupparbete.. suck suck xD
Desideria masserade mig nyss (A) Skiiiiit skönt!
vi ska synda idag.. å äta på mc donalds..

i eftermiddag kommer marcus hem till mig, och kanske Niklas och Rickard?
Men mamma ska inte vara hemma ikväll, så dom ska inte fira mig förens på söndag..
då kommer mormor :D

På lördag blire tjejkväll :D


hur känns det att bli 17?

jorå.. det känns bra :P bara ETT år tills man fyller 18 (A)

nice nice.


Hej då :*


Emma

Tja :)

Du är utmanad på min blogg :)Kolla in för att veta hur du ska göra!



PUBLICERAT: 2008-11-12, 20:43:43 | URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: